Bij De Haan Westerhoff Zonwering zijn kwaliteit en arbeidsomstandigheden onlosmakelijke onderdelen van de bedrijfsdoelstellingen en leveren daarmee een essentiële bijdrage aan de continuïteit van het bedrijf.
Om deze aspecten te waarborgen en daardoor het vertrouwen van de klanten te verkrijgen en te behouden heeft De Haan Westerhoff een managementsysteem opgesteld dat periodiek door het management wordt getoetst en waar nodig via verbeteringsacties wordt bijgestuurd. Van leveranciers wordt op dezelfde manier een garantie voor hun producten en diensten gevraagd.
De Haan Westerhoff geeft zijn klanten zekerheid dat de kwaliteit van zijn producten en diensten ook daadwerkelijk wordt bereikt.
De Haan Westerhoff streeft daarbij naar:
Voor elke medewerker van De Haan Westerhoff dient er duidelijkheid te bestaan over taken, bevoegdheden en verantwoordelijkheden. Iedere collega levert een product of dienst waarover verantwoording moet kunnen worden afgelegd. Aan de hand van kwaliteitsnormen dienen medewerkers zelf te meten of hun product of dienst aan die kwaliteitsnormen voldoet.
Deze beleidsverklaring is in overeenstemming met de eisen uit VCA, ISO9001, BORG, NEN 3140, NEN 2484 en AVG.
Het Kwaliteit Management Systeem is van toepassing op de volgende bedrijfsonderdelen:
De Haan Westerhoff Projecten B.V. [kvk 01111596]
Inkopen, verkopen en monteren van zonweringen, rolluiken en raamdecoraties voor projecten.
De Haan Westerhoff Service B.V. [kvk 39089036]
Het leveren van service aan zonweringen, rolluiken, raamdecoraties en kunststof kozijnen en aluminium gevels voor projecten en particulier
De directeur
P. Olijve