Service

De Haan Westerhoff staat voor kwaliteit en service. Ook na de garantieperiode of bij storingen aan producten die niet door ons gemonteerd zijn, staat de servicedesk voor je klaar. Wat je standaard van de servicedesk mag verwachten is 24/7 bereikbaarheid, gecertificeerd personeel, binnen 3 werkdagen een servicespecialist ter plaatse en bij spoedstoringen nog dezelfde dag. Storingen kun je via de website, per e-mail service@dhwz.nl of telefonisch 0512-369411 melden. Onze servicedienst is bereikbaar van 8:00 tot 17:00 uur, spoedstoringen kunnen echter 24/7 aan ons doorgeven.

Natuurlijk voorkom je liever storingen en zit je niet te wachten op onverwachte uitgaven aan je schermen. Bij ons kun je ook kiezen voor een onderhoudscontract. Door het regelmatig uitvoeren van onderhoud beperk je kans op storingen. Dit kan variëren van een eenmalige onderhoudsbeurt of tot all-in onderhoud voor een langere periode. Wil je geen contract, maar vind je het wel prettig bepaalde afspraken op papier vast te leggen? Wij bieden ook een serviceovereenkomst op maat.

Service
  • 15 eigen hoogwerkers
  • 85 service specialisten
  • Volledig geautomatiseerd
  • Landelijk werkzaam vanuit vestigingen bij u in de omgeving
  • Jaarlijks verwerken we ruim 15.000 storingen
Volg ons op social media: