FAQ – Meest gestelde vragen

Heeft u vragen? Misschien staat uw vraag hieronder. Mocht u geen antwoord vinden op uw vraag, neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen u graag.

We zijn druk bezig met het uitwerken van de meest gestelde vragen. Heeft u een dringende vraag waar u nu antwoord op wilt? Bel dan naar 0512 351 333.

Kan ik de producten ook in het echt bekijken?

Ja dat kan, we hebben een toonzaal in Drachten, Groningen en Gorinchem. Hier kunt u binnen de openingstijden zonder afspraak terecht.

Let op: Op dit moment kunt u alleen bij ons terecht op afspraak.

Krijg ik garantie op producten als particulier?

Ja, wij geven 5 jaar garantie op onze producten en onze montage indien de zonwering is gebruikt conform de bedienings- onderhouds- en reinigingsvoorschriften.

Krijg ik garantie op producten als projectmatige klant?

Ja, wij geven 2 jaar garantie op onze producten en onze montage indien de zonwering is gebruikt conform de bedienings- onderhouds- en reinigingsvoorschriften.

Zit er garantie op reparaties?

Ja, wij geven 1 jaar garantie op materialen, exclusief motoren, hier geven we 2 jaar garantie op. Let op: Montage en/of werkuren vallen buiten de garantie.

Hoe kan ik een klacht indienen?

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.

Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).”

Kan ik na de overname van Nijs Zonwering nog materiaal afhalen bij DHW Nijs?

Ja dat kan, maar alleen op afspraak. En graag van te voren aangeven wat u wilt hebben, dan kunnen wij het materiaal naar u op sturen of u bericht doen wanneer het klaar ligt.

Volg ons op social media: